2012-06-27, 14:10
|
|
Reg.datum: jun 2010
Sharp$: 5682 Winter - VSStats: 74 - 53 - 7 ROI: 117.69% Vinstprocent: 58.27%
|
V75-4, 5, 6 & 7
Spoiler:
Spets
Här tror jag det kan bli lite körning inledningsvis och jag tycker det är svårt att säga vem som sitter i spets. SPINNAKER, ON HOLD & SIGURD SPEED är alla inne på att dem KAN ta ledningen. Vem gör det?
Jag har fastnat allt mer för SPINNAKER här, emot är dock spår 1 då jag är orolig att han inte lyckas hålla ut ON HOLD och SIGURD SPEED (kuskplus) och hamnar då punschigt på det. Väldigt uppåt från stallet och i nuläget 13%, måste med på lappen.
Uppåt är det också från ON HOLD, säger att han går både i ledning och i ryggar så upplägg är valfritt. Åke är optimistisk med ADDED POWER.
Varning för COOL DREAM som kan vid komma med en rejäl rökare på slutet och 6 % smakar i nuläget mycket gott.
För mig utkristalliseras en A-grupp: 1, 2, 4.
Och en B-grupp där jag vill ha med: 5, 6, 10.
V75-5
Kallblod och min koll är 0. Här måste jag läsa på och intressant att se experterna bena ut detta.
Intressant hittills:
FETTER' N T.G. - piskplus och uppåt från stallet.
B.W.GULLIVER - J-O Persson känner sig inte slagen på förhand och den snubben kan sina kallblod. 5%!
TORD VIKING - Uppåt.
TYRI SVARTEN - 2%! Uppåt från tränarhåll, tror på framskjuten placering och nu Örjan upp. Pass upp!
V75-6
MOLLE C.D. spetsar, QUID PRO QUO hamnar bra på det direkt eller kliver fram och hamnar utvändigt, får överta?
NOSTROMO i andra utvändigt? Givetvis ska GLOBAL OFFSHORE, CHELSEA BOKO med vid garderingar.
Min vinnare kommer bakifrån tredje utvändigt, med Örjan i sulkyn flyger han över upploppet - QUITE A FALL - 3%. Gick fort senast när han väl fick fritt efter en knölig invändig resa.
V75-7
Efter söndagens lopp var jag säker. FRICTION spik. Melander tror hästen tål ännu ett tufft upplägg och kommer vara minst lika bra på lördag.
Gömmer analysen så ni slipper se mina inlägg uppta för stor plats i tråden.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Senast redigerad av Misär den 2012-06-27 klockan 14:46.
|
|
|