Happ, happ. Dags för lite Elite League igen äntligen och jag är ledig så har haft tid att reka i lugn och ro.

Blev ett par picks ikväll och även en middle jag gillar.
Ogiltigt spel-ID: 1054123
Ogiltigt spel-ID: 1054125
Middlar denna genom att spela på bägge sidor och hålla tummarna för en 16-18 poängs-viktoria för hemmalaget ikväll. Isåfall sitter båda picksen och storslam. Grundar detta på bra insatser av de förarna nedan som jag backat upp (Freddie och Rory!). Plockar de vanligt med antal poäng så känns denna inte så långt bort men att det blir double-digit torsk för gästande Wolves känner jag mig stensäker på!
Ogiltigt spel-ID: 1054144
Detta är IMO jämnare än NB vill ha det till, Freddie har gjort väldigt fina insatser de senaste åren här och ska absolut kunna hota dansken som har hemmabana. Att få +0.5 känns väldigt generöst så jag måste.
Ogiltigt spel-ID: 1054157
Denna är kvällens bästa IMO. Showground är Schleins gamla hemmabana och här hittar han utan och innan. Batchelors form har jag ett STORT frågetecken för och denna H2H ska INTE vara jämn. I min bok ska snarare Schlein vara ~1.55-1.60 fav! Väldigt nära maxlir, men nöjer mig till slut med 4.5u.
Ogiltigt spel-ID: 1054126
Panthers får klara sig utan Buczkowski pga en mästerskapstävling i hemlandet Polen för honom. Allen + reserver kan ta hans heat och det känns som en big blow att han saknas för de tre får svårt att täcka in hans poängskörd om han istället kört själv. Coventry är svårlästa men har absolut kapaciteten i laget för att kunna göra denna match till en jämn tillställning. Tror gästerna skulle vara väldigt nöjda om de kommer undan härifrån med en poäng (förlust med max 6 poäng) och det känns troligt i min bok. Alltför hög spread så väljer att kliva in här också.