Ämne: Lazlo Lirar!
Visa ett inlägg
Gammal 2012-06-28, 20:24   #574
Lazlo
Administrator

Lazlos avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 25140

NFL 2017-2018
Stats: 51 - 50 - 0
ROI: 111.25%
Vinstprocent: 50.50%

Standard

2012-06-29 Houston Astros (D. Keuchel) - San Diego Padres (A. Cashner) (MLB)

Datum: 2012-06-29
Tid: 02:05
Sport: Baseball
Land: USA
Liga: MLB
Match: Houston Astros (D. Keuchel) - San Diego Padres (A. Cashner)
Period: ft

Spel: Under 8.5
Insats: 10.67
Odds: 1.890
Bolag: Pinnacle

Motivering:
Lite tid över och det va ett tag sen jag la in en rek så tänkte det kunde vara kul att dela med sig av lite tankar angående nattens enligt mig bästa spel. Jag väljer att reka det spel som fått tyngst insats av kvällens spel (B5).

Padres har ett tufft år återigen och är sämst i hela ligan, man gör också klar minst runs och har klart minst HR's, hemma arenen Petco park har väl en del i det men laget är helt enkelt för klent för denna nivån. Till råga på det så har man haft en mängd skador på pitchers denna säsongen vilket har gjort att laget har valt att starta med Andrew Cashner idag och han är normalt en pitcher som kommer in som reliever. Cashner har varit mycket bra i år, han gav inte upp en run på sina 27 första matcher som reliever och därför fick just han äran att bli starting pitcher, iaf för nu. De skickade ner honom till double-A San Antonio för att få upp träningen att pitcha många pitches i en match och efter 2 starter där har han en ERA på 1.88 och 23 SO's på 14.1 innings, riktigt imponerande. Han får idag en mjukstart då han möter Houston som inte är ett utav ligans bättre lag och det är också ett lag utan någon riktig elit hitter. Cashner är en hög SO men också hög BB pitcher och kan han bara fortsätta som han pitchat hela säsongen så ska han klara sig bra i kvällens match. Houstons hela lag har 13 AB's sedan tidigare mot Cashner och ingen har fått in någon hit på dessa 13 AB's

Houston startar också de med en pitcher som inte är van att starta på MLB nivå och det är Dallas Keuchel. Han har dock hunnit göra två starter i år först mot tuffa Texas där han bara gav upp 1 run och 4 hits på 5 innings och senast pitchade han hela matchen mot Indians och gav bara upp 1 HR och 5 andra hits. Det hela ger en ERA på 1.21 på sina första 14 MLB innings vilket är lysande, de kommer såklart inte hålla men mot San Diego idag har han mycket goda chanser att hålla nere siffrorna och göra ännu en bra match.

Detta är den 4:e och sista matchen i denna serie, de första 3 har i tur och ordning slutat med 15, 8 och 1 run. Igår hade båda lagen svårt att träffa bollen och jag tycker dagens pitcher har större potential än gårdagens. Tack vare att matchen igår pitchades bra så har båda lagen utvilade bullpens till idag om något skulle gå fel vilket är plus för underspelet.

Dagens home plate ump Derryl Cousins har haft 10 av sina 15 matcher som under linan. Vinden idag är inget att tala om utan den är svag så ska inte påverka mycket.

Två klena lag, två bra pitchers som båda lagen inte har någon jättekoll på vilket alltid är en nackdel för batters och jag tror det kommer bli än match likt den igår med låg score!

Lycka till allesammans!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Maxie (+20), kingofding (+1), yertle (+5), messijah (+5), patriknil90 (+2), muskali (+10), smak (+5), surrelito (+5), dellan (+5), eggge (+1), zinken86 (+5), racerkatt (+5)
Lazlo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat