Ämne: V4 Bollnäs
Visa ett inlägg
Gammal 2012-06-29, 08:18   #1
Alanya

Reg.datum: jul 2011
Sharp$: 12227
Standard

V4 Bollnäs

Mina första tankar i korthet:

V4-1:

3 Lex Lotus favorit och detta känns klart vettigt! Inte direkt staplat segrar i år men han möter klart lättare nu och jag tycker att det är en bra favorit! Möjligt spikbud men får avvakta sista infon... Garderar man är det många om budet bakom.

V4-2:

1 Kentucky Love verkar bli lunchens största favorit, men här tror jag att det kan strula för honom! Kan knappast hålla någon ledning och dessutom tycker jag inte att det är nån större hjälte och denna skall jobbas bort! Tror klart mer på en annan och det är 11 Pasco Frontline! Var fin vid segern på Rättvik, om än i billigt gäng, satt senast fast med rubbet bakom Knifetown Action på Valla, för att sedan vara riktigt bra som tvåa bakom kanonen Juliano Rags på Bergsåker och senast gjorde han det klart bra bakom densamma och Go Green Pellini! Inte anstymmelse till såna hästar med här och kör Tomas bara offensivt tror jag att han krossar dessa och till aktuella steck spikar jag på allt!!

V4-3:

Mycket svårlöst lopp där det kommer bli många streck från min sida! Tippar 14 Pride Up som höll bra i spåren senast. Varnar även för skrällen 11 Nike Yamoz som varit klart uppåt de två senaste!

V4-4:

Också svårt där min första tanke var att det blir svårt ta tillägg, men efter att ha kikat mer på det så... Nja... Många streck! Tror mest på 13 Victory Hill som såg smällfin ut som fastlåst senast på Mantorp och gången innan var han ute mot Friction m.m så inget att säga om... Kraftigt minus dock att Göstasson skall köra själv....

Hoppas på diskussioner här fram till start med er övriga lunchlirare!

Lycka till med spelen!

/A
Alanya är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat