Ämne: V4 Bollnäs
Visa ett inlägg
Gammal 2012-06-29, 11:29   #4
copiad

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 1373
Standard

Hej alla. Vet inte om jag har så mycket att tillägga idag. Ni verkar ha koll på omgången. Hängde V6 igår att dela med en kompis så formen är det inget fel på . Däremot saknas rätta känslan för omgången idag samt tidsbrist.

I första ska såklart Lex Lotus ses med toppchans. Spik!

I avd 2 är 1-11 givna förstakusar sett till kapacitet. Bakom har jag en luring i 12 som har en riktigt vass spurt när den får gå på rulle. Dock vet jag inte om den räcker mot favoriterna. Lite klurigt lopp då favoriterna är lite sårbara trots bäst kapacitet. 1 kan ju bli fast och 11 (som ev ska testas barfota runt om idag!!!!) är inte helt travsäker. Ger samtliga hästar chansen att vinna bakom. Viktiga värmningar att vänta här på favoriterna.

Tredje vidöppet som ni skrivit. Gillar dock intrycket på 13 i två senaste och den får bli mitt drag i loppet.

Sista avd inte heller lättlöst där det vimlar av hästar som är svårbedömda för dagen. Här måste det pluggas vidare.

Ingen koll på omgången som helhet och kommer därför köra ett litet system med dragen (får se vad värmningarna ger helt enkelt) bara. Lycka till alla!

Kikar in här senare för att kolla hur mycket ni vunnit .

Senast redigerad av copiad den 2012-06-29 klockan 11:30.
copiad är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat