Dagens funderingar.
I första avdelningen så avgörs mycket i starten om Åke lyckas svara ut Lill Jeppe i starten!! Tror att den flygande holländaren får överta ledningen om Lill Jeppe tar ledningen i då blir hästen svår att slå. Första motbuden är Nr 1 o Long Night. Rysaren är Inhibited som kan allt ibland men är ojämn.
Avd2 Kan bli hård körning från start mellan 1&2 o sedan kommer Ludde ångande. Det bäddar för nybalanserade You Two o bakspårshästar. 1-2-3-4-9-10-11 på kupongen.
Avd 3. Tror att Iceland sitter i ledningen tidigt o då är det hästen att slå. Med tanke på senaste insatsen så är det dagens bästa SPIK.
Avd 4. Mycket uppåt på några hästar!! Spinnaker startsnabb, tar ledningen i kör i spets, kan 13 blankt enligt tränaren. Svansteds bästa chans i omgången är Added Power. Under stark utveckling!!! On Hold grym efter galopp senast. Kan Åkes andra häst få loppet? Kan Sundberg överraska vid överpace med Cool Dream? Rank 4-1-2-6-10
Avd 5. Tar med 4 hästar som jag tror höjer sig mer än alla andra. Rank 4-12-5-3.
Avd 6. Svante Båths favorit har imponerat oerhört men jag är inne på att positioner kan avgöra E3 finalen. Tror att favoriten kan torska om inte ledningen nås. 6an Molly C.D statkatapullt!!! Kör i ledning? Släpper till 5 eller 8? Varnar kraftigt för Åkes Global Offshore som Svanstedt menar att det hör kan vara kriterievinnaren i September. En annan häst sim är farlig är Cool Style som tog på favoriten några längder senast sista 100 metrarna!! Tar med 2-8-4-11 på mitt system.
Avd 7. Friction vinner om han håller sig lugn. Gör han det. Bästa utgångsläget på länge. Så jag spikar. Främsta motbud är 6-9-10.
System
1. 1-3-5-9
2. 1-2-3-4-9-10-11
3. Iceland
4. 1-2-4-6-10
5. 3-4-5-12
6. 2-5-8-11
7. Friction
Lycka till:-)
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
|