Visa ett inlägg
Gammal 2012-06-30, 13:34   #60
Mcdilsson

Mcdilssons avatar

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 3383
Standard

Lägger in mitt system och några funderingar.

1) A:5 B:1 C:2.9
Lilljippe & Q.C i spetsstrid. Lilljippe vinner den duellen men åke går ut och får överta. Fram utvändigt kommer Y.L.L och tuggar... Tror Y.L.L är hård nog att ta ned Åkes men när två strider...?
Jag kör ett TV-System och känner mig helnöjd med dessa fyra.

2) A:3 B:1.4.9 C:2.5.10.11
Tror Ludde gasar från början och kommer den till spets blir den svårslagen. Men det finns alltid ett MEN när Ludde gasar. En galopp in mot första sväng är inte helt otänkbart.
Vad Truculents "25.000kr´s segrar" på jääges och kaamaaa är världa får vi se nu. Blev framdragen av Luddes senast men kunde/ville inte gå förbi. Jag noterar att den svikit de tre gånger som prissumman varit 70.000 eller mer...
Varnar lite extra för Untersteiner, 5% är lågt på den.

3) 2 ICELAND
SoS! Galopp emot.

4) A:4 B:1.2 C:5.9
SoS igen. Kan bli hård öppning därför garderar jag.
Stänkaren är 5 - Sigurd Speed, kommer den till ledningen tror jag den kan hålla undan.

5) A:4 B:2.3.5.7.12 C:1.10
Här litar jag på att experterna är hyfsad på sitt jobb och sätter 4 - FETTER'N T.G som A. Bränner den blir det svårare att bena ut. Att spricka på en J-O´s häst i ett kallblodslopp suger. Båda kommer med. Av hans två tror mest på 7 - B.W.GULLIVER OM den går barfota.

6) 2.8
Är väldigt imponerad av 2 - QUID PRO QUO. Tror den vinner oavsett position... Men Åke är ju också med i loppet....

7) A:9 B:2.6.8 C:3.10
Francis D G till spets, släpper till Åke. Friction får tugga i dödens.
Senast de möttes tog ju friction ner åkes från just dödens. Repris?
Tror att detta löpningsförlopp gynnar 9 - GLOBAL MONEY, (utan bakskor). Goop gungar in den!

Systemkrav:
Minst 2 A
Minst 1 B
Max 1C
Mcdilsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat