Visa ett inlägg
Gammal 2012-06-30, 18:10   #1
Vamos
 
Vamoss avatar
 
Reg.datum: okt 2010
Inlägg: 32
Sharp$: 565

Mina spel & rekar
Stats: 13 - 9 - 0
ROI: 128.08%
Vinstprocent: 59.09%

Standard

2012-06-30 Baghdatis - Murray (Tennis)



Datum: 2012-06-30
Tid: 20:00
Sport: Tennis
Land: England
Liga: Tennis
Match: Baghdatis - Murray
Period: ft

Spel: Baghdatis +2.5Set
Insats: 8.00
Odds: 2.150
Bolag:

Motivering:
Mycket, mycket bra odds enligt mig.

Dessa har möts sex gånger, det står 3-3 mellan dom. Murray har vunnit dom två senaste, Baghdatis senaste vinst kommer under 2011, inomhus. Båda två trivs bra på gräset och rör sig alldeles utmärkt.

Baghdatis har spelat Wimbledon sex gånger (minst första omgången) och av fem av dessa sex gånger så har han åkt ut med minst ett vunnet set i bagaget. Så bara en gång av dessa sex Wimbledons som han gjort, har han blivit utslagen genom att INTE ta ett enda set.

Han brukar alltså kunna kriga till sig minst ett set, vilket han bevisade förra året när han tog ett set mot den sedan blivande mästaren Djokovic.

Som det ser ut nu så kommer denna match spelas under tak, blir en sen kvällsmatch. Detta tror jag är till Baghdatis fördel, en liten sådan men ändå. Kom ihåg att senast han vann mot Murray så var det inomhus på ett snabbt underlag, likt det blir ikväll alltså.

Murray är favorit, och han ska bara vinna. Däremot är han också en spelare som ibland kan tappa fokus lite för lätt och därmed också skänka bort set till sina motståndare. Detta tror jag Baghdatis kan utnyttja idag, Baggen som trivs utmärkt här i Wimbledon.

Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Maxie (+20), patriknil90 (+5), DamageINC (+10)
Vamos är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat