Citat:
Ursprungligen postat av Semicolon
Varför tror du att vi andra är intresserade av detta? Du skriver själv att du inte kan komma på något bra spel, men spelar ändå. Ett sådant inlägg tillför inte ett skit till dagens fotbolltråden utan är endast en indikation på ett begynnande(?) spelmissbruk. Skärp dig.
|
För att jag tycker matchen är intressant. Hos de som är erfarna kanske det ringer några klockor för vilka marknader som brukar kunna vara intressanta i möten mellan bottenlag. Jag vet själv inte om det finns några sådana marknader, men jag tipsar om matchen ifall någon bättre vetande missat den. Dessvärre missade jag att den började så snart, varför inlägget kom efter att matchen redan börjat.
Självklart tillför inte informationen om vilket spel jag själv lade någonting, då det spelet inte föregicks av speciellt mycket motivering. Men det skadar ingen heller.
Och jag tror inte att tråden som sådan tagit speciellt mycket skada. Trådar om dagens matcher lever ju i regel inte längre än till nästa dag, max.
Avslutningsvis tackar jag för omtanken, och jag håller ständigt ögonen öppna för huruvida jag visar tecken på spelmissbruk. Att jag lägger 10 kr på ett halvdåligt underbyggt spel ser jag snarare som ett steg i min lärandeprocess, då jag går från att enbart rygga till att hitta lite egna spel också. Jag kan lova att jag inte kommer försöka panik-vinna tillbaka pengarna som Luleå inte skulle vinna den här matchen.