För egen del blir det -3 AH hörnor Spanien till ca 2 oddset. De har levererat, förutom i en match (90min) och det var i semin mot Portugal (ej oväntat) som var det hungrigare laget. I tilläggstiden vände de dock till totalt 6-7 i hörnor.
Italien har vunnit hörnstatistiken 3 ggr, mot Kroatien, England och Irland. Och alla dessa är tekniskt sett sämre lag eller var mer defensivt lagda och av den anledningen har Italien vunnit där.
I deras 1-1 match mot varandra vann Spanien hörnstatistiken rätt övertygande med 7-2.
Förra EM-finalen 08, slutade hörnstatistiken 4-7 till Spanien (mot Tyskland).
Vidare är jag förvånad hur få kort som kommit innan 30 min. Korten tenderar att komma efter 30min. Jag har räknat att 6-7 kort har kommit innan 30 minuten av totalt 121 gula och 3 röda. Tycker dagens domare som i hemlandet är ganska frikostlig med korten har hållit tillbaka i mästerskapet, kan likväl hålla tillbaka något denna final oxå.
Bet365 har ett spel på 1.83 inget kort innan 29 min. Finns samma spel fast kort innan 29 min också.
Italien har tagit på sig mest kort av alla lag i turneringen 15, spanien 10. Det är sista matchen i turneringen och det står ett guld på spel. En match med mycket spänning så att säga. Vad kan man säga om det, antingen blir det något försiktigt eller ganska färgglatt.
Det är iaf några tankar från mig och eventuella spel kör ni på egen risk. BOL!
EDIT: Hörnorspelet åt helvete, likaså kortspelet.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Senast redigerad av hardballs den 2012-07-01 klockan 22:08.
Anledning: rättning
|