Ämne: Vamos bettar!
Visa ett inlägg
Gammal 2012-07-02, 23:39   #22
DamageINC

DamageINCs avatar

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 4014
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Vamos Visa inlägg
2012-07-03 12:30TennisTsonga vs Fish 1 FT 8 1.660

Spelet är alltså att; Tsonga ska vända underläget 4-6 1-1 (egen serve och 40-40) mot Mardy Fish och vinna matchen. Oddset och spelet är hämtat från betfair.

Går mycket på magkänsla. Hade redan innan Wimbledons start "tippat" Tsonga som en finalist och även en möjlig vinnare. Hans högstanivå kan ta honom dit helt klart och med tanke på hans nuvarande form så tror jag att hans lägstanivå är otroligt "hög".

Här har han dock hamnat i underläge mot Fish, en match som jag faktiskt trodde han kunde ta i tre raka set. För Fish har inte spelat bra så här långt i Wimbledon. Dock servade Fish visst riktigt bra här i början och det räcker ju såklart väldigt långt på gräset.

Men jag har svårt att se Tsonga förlora mot Fish, han är bättre på precis allt. Formen är också, som jag påpekat riktigt bra. Tror helt enkelt att han sakta men säkert kommer börja läsa Fish serve bättre och efter det så är det bara en tidsfråga innan han blir för tung gör Fish.

Tsonga har 2-0 i inbördes möte och han har en gång tidigare vänt 1-2 i set-underläge mot Fish till 3-2. Oddset för att han ska vända 4-6 1-1 är mycket fint och det tar jag alla dagar i veckan.

Allez Tsonga!
Är du säker på att du fått detta rätt nu? Vad jag kan se är det Fish som står ungefär i det oddset, och inget har ändrats drastiskt den senaste timmen i oddsväg vad jag kan se.