Kan ju presentera systemet jag gjorde till en butik där den körs som andelsspel. Har 1/10 själv.
Spoiler:
4 res 3,5
2,7,8,9,10 res 3
1,2,4,5,6,8,10,13,14,15 res 11
1,6,10 res 9
1 res 8
1,2,3,4,5,6,8,10,11,12,13 res 9
2 res 1
1,3,9,12 res 5
Jorma har ett av de högsta favoritinfriandetalen av alla. Han tippar även sig själv som vinnare i Expressen. Varför gå emot en häst som bara vinner.
Calle tog jag med i andra då jag gillar kusken helt enkelt. När jag dessutom såg 2 raka så fick det bli ett streck där med på honom. Låter iaf positivt kring hästen.
Mammutar och jag tog så många som jag hade råd med
Goingstrong är totalt överstreckad. En häst som aldrig gjort något alls. Nä den chansar jag bort och låser loppet på 3.
Spik åke, spets - slut? Verkar som det.
Tog med alla som lär springa framåt iaf.
Spik GH Nemo. Klasskillnad helt enkelt. GH är en guldhäst. Baht Launcher har visserligen haft en bra svit och 3e starten nu. Men det känns som den inte kan bära upp pengarna redan efter loppet jag såg senast faktiskt. Tror därför inte den lär lyckas stå emot GH Nemo. Främsta motbudet kommer istället från Finders keepers som lyckats hitta en nytändning. En riktig klasshäst men jag spikar Nemo. Heja Jörgen!
Låser sista på 4 där jag vill varna mycket för 1 Daniella. Hästen har väldigt bra form faktiskt och är ruggigt startsnabb om den laddas. Gör den det så förvånas jag inte om den leder runt om för i Åmål vinner spetshästarna trots allt spetshästarna 67% utav loppen. 3% Tack för 1/10 av 10miljonerna