Visa ett inlägg
Gammal 2012-07-04, 10:37   #3
donkyklonk

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 3933
Standard

Är helt klart med dig på draget i sista, Blackward. Spelat på den bra många gånger förr som skräll och idag ser det upplagt ut med spets på Åmål.

Håller även med att G.H Nemo bör ta ner baht launcher, bara lite rädd för hur "hårt" han körs, kryper han ner i rygg om tillfälle ges? Jag kommer nog också spika, spelvärdet ligger i G.H Nemo som är en topphäst. Men känner mig inte helt bekväm ändå, känns som Åmåls bana kommer gynna baht mycket mer i spets och viss chans han får bluffa bort loppet.

Agobra Rubin är mitt givna drag i första. Har bra chans att hålla ut favoriten även om det inte är helt givet. Skulle ledningen bommas bör han hamna bra på det ändå. Borde vara favorit. Minst utgång. Tror helt enkelt det är en bättre häst än Holy Smoke(lär jag få äta upp?)

Övriga lopp avvaktar jag med att kommentera, ser inte helt enkelt ut. Helt blank i kallblodsloppet, men räcker säkert som du säger med norrmännen, men de är mååånga!

Hade förövrigt varit intressant att höra vad Åke har att säga om sina hästar idag, han bör väl vinna något/några lopp som vanligt på V86... Sharps för intervjuer =)

Senast redigerad av donkyklonk den 2012-07-04 klockan 10:48.
donkyklonk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat