Ämne: Sportzbot.eu
Visa ett inlägg
Gammal 2012-07-05, 10:32   #9
Josef23
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 1
Sharp$: 5
Standard

Hej låt mig bringa klarhet i denna diskussion. Jag är en av de stackars lurade av Mikael Eriksson. Jag köpte sportzbotten. Och det är just vad den är : botten. Några pengar har den inte genererat utan tvärtom så har jag bara förlorat på den. Några bra speldagar där man vinner lite grann följs alltid av dagar med stora förluster så att man ska tappa lusten att spela. Vilket jag också gjorde. Nu betalar jag bara av skulden till Svea Ekonomi som lånat mig pengar till den här scamen. Betalade sammanlagt 7300 kr inkl uppläggningsavgift. Vidare så finns i botten en knapp för att kolla statistiken tillbaka i tiden. Alltså hur spelandet gått. Den fungerar inte och när man påpekar det och undrar hur man ska göra för att få igång den så får man inget svar av deras support. Detta är en scam som dom lyckats perfekt med. Finns inte heller något forum som vi användare kan ha för att diskutera våra förluster med varandra. Man får väl skylla sig själv som går på sådana här upplägg. Hoppas jag hindrar någon annan från att nappa på detta.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
NiLu (+2)

Senast redigerad av Josef23 den 2012-07-05 klockan 10:34.
Josef23 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat