Datum: 2012-07-07
Tid: 02:00
Sport: Tennis
Land: USA
Liga: Tennis
Match: Sweeting - Berankis
Period: ft
Spel: Sweeting
Insats: 9.00
Odds: 1.750
Bolag: Expekt
Motivering:
Tar det i punktform; varför jag anser Sweeting vara ett bra spel.
*Sweeting är i en riktigt bra form. Han har, med hans mått, spelat bra hela året. Han gjorde en riktigt fin grässäsong, med bra resultat i Queens och Wimbledon. Bra form är lika med bra självförtroende och jag tror han vill och kan gå hela vägen här i Winnetka.
*Detta är Berankis första hardcore-turnering sedan januari. Han har dock vunnit de tre första matcherna, men samtidigt så kommer motståndet vara det absolut svåraste nu. Jag tror inte han är redo för ett så här tufft test vid detta läge.
*Berankis har hittills spenderat betydligt mer tid på banan än Sweeting. Sweeting som krossat allt motstånd medan Berankis gått två tuffa tre-setare redan. Kanske kan orken tryta något hos Berankis. Och skulle första set gå till Sweeting så har jag svårt att se hur Berankis ska kunna ladda om till ännu en lång tre-setsmatch.
*Hemmaplan för Sweeting, detta ska dock inte överdrivas men en liten, liten fördel är det.
| 2012-07-07 02:00 | Tennis | Sweeting vs Berankis |
1 |
FT |
9 |
1.750 |
| 2012-07-07 02:00 | Tennis | Sweeting vs Berankis |
-1.5Set |
FT |
7.5 |
2.750 |
Raka spelet taget från expekt. Setspelet från nordicbet. Skulle gå ner till 1.70 för att spela Sweeting. Annars är det nästan mer värt med en liten peng på -1.5Set.