Visa ett inlägg
Gammal 2012-07-07, 00:08   #2159
timadolf

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 2374
Standard

Rekatochklart kan inte banna folk från twitter

Jag fick lägga ca fem bets hos Rok innan jag blev bannad.
Jag hade inga frågor om något däremot hade jag mitt bloggnamn.
Jag blev bannad och tog upp det med Tobbe Holm igår.

Han sade att han bannar ingen... det gör tydligen någon annan.

Det jag vill komma fram till e att kritisera RoK via twitter, där kan de inte banna någon.

När jag hade konversationer med Tobbe Holm började fler människor resonera om Rok, så om ni vill hjälpa människor på allvar och visa RoK:s riktiga ansikte bör ni komma ut så många som möjligt och berätta det för andra.
Självklart kan vi inte hjälpa alla speltorskar som vägrar vilja ha hjälp. Däremot kan det vara bra med lite nyans och kritik med sannolikheter, statistik, värde, MM och spreadsheets. Jag försöker fånga in en ful fisk angående trading. Han påstår att han även tradar men han kör bara massa livebetting.

Kom ut på twitter och resonera med människor så får vi se hur de ska stoppa folks åsikter om Rok...

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Record: 597-486-16 ( 55.1% , +6229)

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Boyd Tennis

Senast redigerad av timadolf den 2012-07-07 klockan 00:56.
timadolf är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat