Visa ett inlägg
Gammal 2012-07-09, 16:38   #1
donkyklonk

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 3903
Standard

V65 Rättvik - Jackpot!

Tycker det ser lurigt ut och går nog lite på feeling idag men mindre insats. Svårt att säga hur allt regnade påverkar de olika djuren och det känns som det mesta kan hända ikväll?

Avd1: Garderar favoriten här som var dålig sist. 2,4,10,11 bör räcka?

Avd2: Här har jag dålig koll och det ser öppet ut. jag kommer ta de flesta förutom 11,12 som ser avsågade ut.

Avd3: Unga hästar, favoriten bäst men inte vässad. Kommer nog helgardera detta lopp.

Avd4: Som Oki On line såg ut senast har jag svårt att de den torska detta. 1 Värst emot men tror inte den kan stå emot trots spets. Spik 1

Avd5: Jeppas Hugo såg toppfin ut senast. Kan komma till ledningen här om Brio kan tänkas släppa? chans oavsett possition, i spets är det nog slut. Spik 2.

Avd6: Ser öppet ut men jag kommer gå på Prince Elliot som är knapp favorit i nuläget. Varit ute i tuffa gäng och följt med bra varje gång. Blev riktigt imponerad under elitloppshelgen då han vann ett stayerlopp på V5 efter en tuff resa, enriktigt bra prestation! Inte hört någon intervju men hoppas inte han påverkas negativt av banan. Spik 3 !

Senast redigerad av donkyklonk den 2012-07-09 klockan 17:16.
donkyklonk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat