Visa ett inlägg
Gammal 2012-07-10, 18:26   #1
AbbeAce

AbbeAces avatar

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 524
Wink

V75 uppsnack ÅRJÄNG 14/7

Bara lite TidigaTankar ang Årjäng. Tycker att storasprinterloppet ser skoj ut.
Banfakta
Längd: 1000 m.
Upploppets längd: 205 m.
Bredd: 20 m (2140 m & 1640 m).
Rak startbilsvinge.
Spoiler:
Avd 1 Storfavorit i Merger Blue Chip men är det favorit distans? Tycker Roxa Sisu kan nog vara på rätt distans,och såsom Gloal Kitten kom invändigt sist de möttes. Men även m inte Åke kör så tror jag att Erik sätter mulen först ändå.

Avd 2 Super Karma blir säkert fav och det är väl inte fel, men vågar man spika? Spets tror jag att Brizma Star el Digital Hard Drive Passas bör nog förstnämda av spetshästarna stort kuskpluss. Björn Goop tar hjälp av sin far, och han kör en tillsynes riktigt stark häst.Global Limit kan få ett bra rygglopp.Dean Meatloaf fyra raka. Men fördel Super Karma.

Avd 3 Här är jag som nyförälskad i Oracle. Han har imponerat de sista starterna och jag undrar om någon tar han just nu,kanske Commander Crowe .Intressant lopp iaf, börjar man nämna någon här så får man nämna många. De jag inte tror på är You Bet Hornline, och GH Nemo som har blivit bortlottad. Men annars har alla chans tycker jag. Men jag chansSpikar nog min nykäre.

Avd 4 Ännu ett bra lopp, en favorit som inte vunnit än Mellby Sambuca men nu är där ingen Friction. Bara slå in SPIKEN?? Nja, gillar Nantucket o Parkin också.

Avd 5 Har jag inte kollat direkt men har svårt för Rigel Odin men den är bra,men en som står bättre till är Rinde Turbo som får tipsnicken av mig och mitt tänkbara Spik denna vecka.

Avd 6 Jag ska nog spara strecken till slutet som nu, bästa hästar på bakspår som Quick Razz o Credit Fayline En som man inte får missa är First Lane men detta ska ju granskas osså.

Avd 7 Omg svåraste lopp tycker jag ,går inte att komma ifrån att start hästarna har stor fördel med 20m. Only In Its Class har bra chans men här är många kantbollar som 1-4-5. Tillägg är flera bra kusar Brazil Boko o October Kronos o Bowie BokoTror mycket på Bowie Boko men har sämsta läget,utg kanske. Kantbollar på tillägg är 8-10-13
Det var ju en början..

Senast redigerad av AbbeAce den 2012-07-10 klockan 18:56.
AbbeAce är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat