Visa ett inlägg
Gammal 2012-07-11, 11:47   #4
Misär

Misärs avatar

Reg.datum: jun 2010
Sharp$: 5689

Winter - VS
Stats: 74 - 53 - 7
ROI: 117.69%
Vinstprocent: 58.27%

Standard

Börjar bakifrån och fyller på den här gången:

Spoiler:

V75-1
Intressant att läsa Åkes intervjuer senare i veckan, alltid väldigt intressant att försöka fälla en 80%-are. Klar A-häst iaf MERGER BLUE CHIP. Om man inte spikar så ska ROXA SISU och SIMB RUBY med.

V75-2
Jag har fått feeling och det är väl förmodligen uppåt väggarna men jag har fastnat för WELL ARMED. Spets och slut. 5%. BOOOM! Bara fegisar backar. Måste läsa på lite mer innan jag hamrar in den. V/P-spelet är dock solklart.

V75-3
I guld kan man hitta just guldkorn och jag spikar i princip aldrig. SANITY och ORECCHIETTI till under 40% tackar jag verkligen för. BEANIE M.M. 10% kom igen nu! DILEVA KÄLL 18% man tackar!

V75-4
Låst på MELLBY SAMBUCA, NANTUCKET och PARKIN? Mycket avgörs i starten och spets kommer SAMBUCA ta. Klar A-häst, mycket möjlig spik.

V75-5
Uppsnackade FETTER'N T.G. får snabb revansch? Jag spikar aldrig kallblod. RIGEL ODIN snabbt till tät, men verkar inne på att släppa denna gång. Först fram av RAGGMUNKEN OCH FETTER'N övertar och ska då ha bra chans. Mitt drag är RAMSTAD ELD, 1%!

V75-6

En i mina ögon jämn bronsdivision och här kommer jag måla på så långt kassan tillåter.

V75-7

Till spets tror jag ONLY IN ITS CLASS sitter tidigt. Sedan är det hästen att slå. Luktar A-häst eller spik för mig. Med på bongen vid A: BRASIL BOKO, OCTOBER KRONOS, UNIQUE LOVER (6%!!).

Kantbollarna (möjliga D-hästar) är springspårshästarna CITY OF SPACE och PRIDE DREAMCATCHER som kommer få fina lopp.

Senast redigerad av Misär den 2012-07-11 klockan 20:28.
Misär är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat