avd1. 5 Blue Rock (12-9)
avd2. 11 Melby Viking (6-1)
avd3. 2-4-5-7-8-11 (5-4)
avd4. 14 To and fro (5-11)
avd5. 1-11 (10-6)
avd6. 1-8-12 (2-3)
Lite tankar om loppen.
avd1. Blue Rock vann senast trots en resa utvändigt om segerstaplaren Bath Launcher, sjuåringen är väldigt kvick och kan sitta i ledningen efter en bit. Jag tror många söker ryggen på Blue rock för att få med så bra pengar som möjligt.
avd2. Mellby viking är en riktig talang som verligen kommer att göra gott för Nurmos i framtiden, han har både speed och styrka och idag bör det bli åter igen vinst.
avd3. Öppet och att Snoken spikar nr 5 som enda spiken är lite väl "Vågat" jag kör med en drös och hoppas det skräller till. Passa framför allt. Bro Brizz som vann enkelt från ledningen senast och avslutade runt 1.15 sista varvet. Möter bra motstånd idag men sättet han vann på senast var smått magiskt. Serrez Flirt körde invädigt senast och ville kanske spara krutet till idag istället då det är E3 bonus. Inte borta med Tempo och samma gäller även Spring Break som kommer från formstallet Melander båda hans hästar ska passas i loppet tycker jag.
avd4. To and fro ska normalt ha toppchans. Att Hanne kör Causon är inget fel men inte samma kaliber på Hanne som kontio. Även om Hanne vunnit tidigare med hästen.
avd5. Race Pilot är intressant idag, bra läge idag och kanske tar hand om ledningen här? Gör upp om det! Main Kronos är kanske en av de bättre i loppet men spåret missgynnar honom. Åke är ändå Åke så den tar jag med.
avd6. Jag streckar tre hästar jag tror mest på Increasent Workload som är högkapabel men också väldigt svår, kan bli galopp, Noble Night gick fort till slut på ny balans senast, en talang som inlett lovande. Cool Style toppbra efter lite strul den 19/6, hemma häst som kan mycket väl vinna.
systemet kostade ynka 38 kr
God tur!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Senast redigerad av Klanke den 2012-07-12 klockan 19:08.
|