Visa ett inlägg
Gammal 2012-07-12, 21:40   #2172
kusagwa

Reg.datum: nov 2011
Sharp$: 3466
Standard

Du vet väl om att det finns flera än bloggarna som lägger ut rekar. Kanske borde nämnt alla bloggarna då men tog C4E som exempel då jag brukar rygga han oftast. Där har du rätt.

Men har du väldigt fel:
Exempel på två rekar från medlemmar på eran sida:
Daugava vann på bortaplan med 1-0 och är i grunden en aning bättre än sin motstånadare. Tror man vinner även hemma, 1-0 eller 2-0. 2.00 är helt ok på detta! Lycka till den som ryggar

Nicki Pedersen - Michael J. Jensen
jag tror inte jensen kör in mera poäng än pedersen han har aldrig klarat det tidigare så varför skulle han göra det i dag
Nej detta klarar Nicki Pedersen och jag går in tungt med max insats

Läs de motiveringarna och säg att de inte går i ROK:s fotspår. På sharps så slängs rekar med så korta och undermåliga motiveringar direkt i papperskorsningen.

Även fast hans sheet må vara grönt (tänker på en av era bloggare) så luktar det ROK lång väg när man går in med maxspel på odds som 1.29, 1.35 och 1.37. Iden om ett sheet med bara maxspel må i sig inte vara fel eller dålig men däremot så är många av de odds som han lägger spelen väldigt låga. Att lägga maxspel på odds som 1.91 eller 2.25 om man anser att de oddsen är värda den insatsen är det inget fel med men maxspel på odds som 1.29 är fel.

Nu har jag inte varit inloggad på ********* sedan början av EM då jag blev ytterst besviken på erat spreadsheet och när man skulle skriva rekar. Man kunde inte välja vilket bolag som man ville och bolag som till exempel 188Bet och SBOBet (bolag som du själv använder i dina rekar Behar) saknades utan spelade man på dom fick man välja annat under bolagsfliken (luktar affi lång väg ). Och det fanns ingen halvpush funktion vilket alla andra spreadsheets har (till exempel sharps.se, spreadsheet.se och spelboken.se) och vilket alla andra seriösa aktörer har (ovannämnda).
kusagwa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat