Visa ett inlägg
Gammal 2012-07-13, 11:46   #2175
Overplayer

Overplayers avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 3435

OVERPLAYERPICKS
Stats: 459 - 537 - 50
ROI: 101.38%
Vinstprocent: 46.08%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av behman Visa inlägg
Vår utgångspunkt har hittills varit att vi som ger ut "officiella" spel från sidan ska göra det bra. Du har rätt i att vi inte har speciellt höga krav på hur ett användarspeltips ska skrivas och kanske är det något vi bör se över om folk tycker det förlöjligar sidan.

Har egentligen ingen större kommentar angående stycket om maxspelen men jag håller med dig till viss del.

När vi skapade sidan missade kodaren att lägga in "annat" under bolag. Det fick vi också feedback om och efter det finns nu också det alternativet (och även bland annat de bolagen du nämner). Den rättningsfunktionen i sheetet är på gång.

Tack för den konstruktiva kritiken.

Tycker du ska ha cred för att du besvarar kritiken. Jag önskar er all lycka till och hoppas ni lyckas. Dock försvann lite av trovärdigheten för mig när ni tog in Stopoloss som rekare som varit en känd pajas som uppvisat minusresultat under många år och som tidigare haft en förmåga att fuska med sina siffror och där röda spel försvunnit från statistiken. Skulle ni hitta en linje där ni bara hade rekare som höll väldigt hög klass tror jag det kommer bli en stor framgång för er. Sedan vet jag inte heller om det är till er fördel när det är Master (16år) och Baggio som hörs mest hos er, även om det kanske inte är något ni kan styra över. Hur som helst önskar jag er bara väl och lycka till.

Btw undrar när Holms kommer in och besvarar ev kritik? Nej just ja han har fullt upp med att räkna pengar:

ValenciaCF
- 2012-07-12 23:24:29
I längden går man aldrig plus :( lika bra att lägga ner eller lasta alla pengar på ett spel.

Senast redigerad av Overplayer den 2012-07-13 klockan 11:49.
Overplayer är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat