Visa ett inlägg
Gammal 2012-07-14, 01:41   #33
Snapphanen

Reg.datum: okt 2010
Sharp$: 2625
Standard

4
2,7
4,6,7
1,2,5
3,8,10,11
4,9,10
3,9,11,12

Så ser mitt preliminära ut. Kunde inte undgå att göra ett omvänt "TV-system" denna gång. Då jag känner mig stark i början, dessvärre med en bunte favoriter men man får väl äta dem ibland.

Avd 1: Kan verkligen inte se Merger Blue Ship förlora från ledningen. Speciellt som det är ett ihåligt stolopp med i princip bara "smygare". Olivia Lavec är väl den enda som egentligen har potentialen att försvarbart trycka upp tempot men hon har inte varit sig själv liv på slutet på val av spik blev enkelt.

Avd 2: Fortsätter med ett klassiskt lås på bästa hästen och spetshästen. Egentligen är jag ruskigt svag för Super Karma men Digital Hard Drive har höjt sig rejält på slutet och när vägen till spets på förhand ser upplagd ut så känns det som jag sitter säkert med ett favoritlås.

Avd 7: Av någon anledning så har jag extrem fallenhet för Daniel Redén, konstigt egentligen kanske då han mest har ovilliga jänkare men i Only in it's class verkar jag ha en häst som ger fog till min kärlek. Debuten lovade gott men plockar med en drös till. October Kronos är förmodligen den bästa hästen och är förmodligen där jag kommer vikta på eventuellt DD-spel. Spåret motiverar emellertid vidare gardering och precis som KP så gillar jag Jan Cahoot. Totalt bortglömd denna gången och jag ser gärna att den sänker alla till slut.

Dessa avdelningar kommer det inte att ske förändringar i då jag känner mig så pass säker i dem. I övriga fyra kan det dock ske lite förändringar kan det dock ske lite förändringar då jag har ruskig feeling för att Dileva Käll spårar runt om i guld. Peter har länge snackat om att sätta på henne det helstänga och isåfall är inte singelstrecket långt borta. Tror inte det kommer bli tal om någon strid för spets isåfall och därifrån ska hon slås.
Snapphanen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat