Uppsnack v65 Rättvik.
Körde en liten för att sedan vänta tills onsdagens v86a.
Avd Ordinarie Reserver
1 3 5
2 4 7
3 1
4 3 13 14
5 5 6
6 2 5 7 13
96 rader * 1 * 1,00 kr = 96,00 kr
Kvitto xxxxx
Spiken: Digital world fick en dryg inledning i spåren senast innan hon tog ledningen efter 800 meter. Hon vann säkert och visade ett bra formbesked. Stefan var aldrig orolig i sulkyn. Har ett passande läge idag och är en av de som kan vinna loppet idag. Känns spelvärd eftersom hon inte blir favorit.
Dragen/Skrällar:
Houdini ås avslutade 1.07.5 sista 500 meterna och har mycket att hämta framöver om nerverna bara håller sig i schack. 10% avd1.
i avd2 ska det vara bra chans för Peter Andersson att leda med nr 4 från start till mål. Men jag vill ändå försöka lyfta fram en häst som fick lite för långt fram till klungan senast men visade iallfall att hästen kan flytta på sig och det är Valles Emille som visade fin form senast och trots spåret känns hästen som värst emot. 7% avd2.
Rozita J.E.L behövde loppet senast efter vila, gjorde det riktigt bra och ser ut att ha mycket att hämta framöver. Tar ledningen och leder länge.
My Lady sköt till vasst senast i v75 när luckan kom, Tony trodde inte hästen var så bra annars hade han vridit ut henne tidigare och kanske vunnit loppet. Han trodde på bra segerchans idag. Assint sköljde över sitt motstånd senast och såg formmässigt lysande ut, måste klaffa från spåret och känns spelvärd med goop jr på 11%.
Friction blir omgångens största och troligen spik för många men Global Money var det positiva tongångar på senast och det såg bra ut för globalen in sista sväng då trodde jag att Björn skulle krossa Frition i ledningen men hästen vek sig sista 400 det visade sig att hästen var sjuk. Hade han varit frisk hade han vunnit det loppet enligt mitt "ÖGA" han står nu i 6% vilket är ett fynd och den spelar jag med både på v65 som DD.
Lex Lodney han gick väldigt bra den 1/6 på romme bakom "Monstret" Tekno Odin den konkurrenten slipper han nu och då tycker man det ska vara en bra segerchans 32%. Dock ska man betänka att Moe Kungen är ingen lätt nöt att knäcka från startfållan, dock galopperade han dubbelt senast så man vet inte riktigt var man har honom. Jag kryddar på med yttligare två formstarka skrällar.
God tur och lycka till med spelet.
/Klanke
Följande användare gav Sharp$ för den här posten: mijo14 (+5)
|