Blir dessa två som fullgör kvällens skörd av picks.
Ogiltigt spel-ID: 1074693
En på papperet jämn match IMO, gästerna kommer med ett starkt lag som har rutinen från denna svårkörda bana. Miedzinski kan denna i sömnen, Gollob har gjort riktigt bra resultat här tidigare + att de har Batchelor på reserven. Aussien har förutsättningarna för att göra en riktigt bra match mot lite "enklare" motstånd från sin reservposition + att han utnyttjas i fler än sina fyra ordinarie. Lägg till att han är van att köra på brittiska banor från Elite League så ser detta riktigt bra ut. 2.65 är alltför högt så här kör jag medel.
Ogiltigt spel-ID: 1074706
Detta är kvällens bästa pick, om man frågar mig! Som eddieh så är jag äckligt imponerad av den unge dansken och han slutar aldrig att förvåna. Hur bra kan killen bli? Bara han själv sätter stopp för det i min värld. Förra säsongen körde han in fyra poäng här och säsongen innan blev det sju. Lägg då till att han är flera klasser bättre i år och har utvecklats på en väldigt kort tid så ska denna total inte vara några problem. Hans heatschema ser faktiskt helt ok ut och med den farten han har samt starterna så blir jag inte ett dugg förvånad om han toppar upp +10 på tavlan ikväll för Dackarna. Måste trycka max här!