Visa ett inlägg
Gammal 2012-07-24, 17:28   #380
Grnvit

Grnvits avatar

Reg.datum: okt 2010
Sharp$: 3531

Ishockey 14/15
Stats: 245 - 251 - 57
ROI: 107.00%
Vinstprocent: 49.40%

Standard

Hejsaaaan! Bumpar tråden för att meddela att jag skapat nytt sheet.
https://www.sharps.se/spreadsheet/greenmachine

Hockeysäsongen 12/13 är nu igång för min del då slovakiska laget Slovan Bratislava möter ryska KHL-laget SKA St. Petersburg i en träningsmatch. Känns fantastiskt kul!
Nog för att jag var rejält taggad inför förra årets säsong, men det känns nästan ännu mer taggat nu! Med en säsong i ryggen har jag samlat på mig liiite erfarenhet åtminstone.

Vår och sommar har gått snuskigt snabbt. Känns verkligen inte som att det snart är en ny hockeysäsong. 4 dagar kvar tills AIK möter Gotlands Finest i en träningsmatch.
6 dagar kvar till ispremiär för Färjestad BK och Brynäs IF. Sedan fortsätter träningsmatcherna att rulla på tills European Trophy börjar 17:e Augusti.

Jag har faktiskt inte klart för mig hur jag ska göra med insatser och så vidare. Vill inte ta mig vatten över huvudet, speciellt inte eftersom jag gick back på totals och sides förra säsongen. Funderar på att köra 1-7 units. Ska fundera lite på saken.
Sen får vi se hur jag gör med dagbok. Vore fint att köra något med oscar4122, men det beror på vad herrn har för planer!

På återhörande!

Twitter:
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
AndreasB1897 (+5), eddieh (+5), yertle (+5), smak (+6)
Grnvit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat