Visa ett inlägg
Gammal 2012-07-27, 02:07   #11
travid

Reg.datum: dec 2011
Sharp$: 465
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa Visa inlägg
1. 3,5,6 (Merger Blue Chip börjar se lite sliten och vinstmätt ut?)
2. Alla Hästar
3. 4 Monster Drive (Kung Åke som ni vet har russkig toppform)
4. 7 Hallsta Kung Lotus (Se upp för en barfotad Nordblommasprinter???)
5. Alla Hästar
6. 1,3,4,5,6,7,10,11
7. 1,2,4,5,6,11

Om inte det här systemet sitter då vet det fa...
OBS! En smula berusad vid författandet av följande...
Spoiler:

Inte för att vara sån, men... Ska du på fullaste allvar lämna in ett system på närmare 25k rader, som alltså kostar runt tolv lax - och i det systemet välja att spika Monster Drive hellre än Merger Blue Chip?

MBC såg enligt mig varken speciellt sliten eller vinstmätt ut vid senaste vinsten, som för övrigt blev den fjärde på fem starter i år... Möjligen Sveriges bästa sto just nu, med grym form från toppspår mot klent motstånd... Tycker det verkar underligt bara, ta det inte som ett påhopp eller något men jag tvivlar på att en spelare på en sådan nivå som du postar skulle spela på det sättet bara... Å andra sidan är jag knappast någon high roller själv, så vad vet jag

En sak till... Nu har du iofs inte med den, men det kanske kan glädja er som överväger att gardera Chippen med 4:an så kan jag berätta att Redén sagt till Guiden att 4 Miss Sue B.V. knappast var värd ett streck på kupongen, och vinstchansen verkade obefintlig. Det vägde ganska tungt för min del iallafall. Med tanke på hur det brukar låta från hans håll...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
AbbeAce (+1)
travid är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat