-
Tack för ett utförlig svar.
Hitta även trav-skola på ATG - vilken jag ska läsa idag.
-
Samlar in tidigare resultat som du nämner för att skaffa mig en uppfattning.
Uppe i 50 lopp och siktar på 100 vilket jag tycker borde bli en rimlig observation.
-
Här kommer lite dravel från min sida - ha tålamod :-)
FEGIS-SPEL att spela plats ...
Förmodar att fördelen är att man får en hög "strike ratio" men nackdelen är att du spelar med för låga odds.
Undrar om det skulle fungera att grinda ut små vinster i långa loppet - det är frågan - är det någon som försökt ?
Tänkte om man skulle testa 2-6 vilket jag finner vara ett mycket bra alternativ, läst hela tråden HUA :-)
Plats oddsen för skrällar (hög-oddsare) ligger runt 3,0 4,0 5,0 6,0 och väldigt sällan 2.5 eller lägre.
Träffar 1 till 2 av 3 lopp - generellt.
Plats oddsen för meddel-oddsare ligger runt 2.00 till 3.00 och har väldigt hög variance jämfört med (hög-oddsare/skrällar) varav "strike ratio" ligger runt 0 till 1 av 3.
Plats oddsen för låg-oddsare är nästan ej nämnvärt 1,15 till 1,60 i runda slängar, vilket jag inte tror fungerar med 2-6
strategin.
-
EDIT
Raketen verkar vara ett roligt alternativ med minimum två lopp och möjligheter att spela vinnare och plats.
Var inne på betfair men kunde inte hitta H2H.
Alltså spela på vilken av två hästar som får best placering i ett lopp.
Lite som HCP, vilket jag gillar.
Har du något förslag vart man kan hitta resultat rörande H2H eller startlistor, som sagt kunde inte navigera mig fram till dom på betfair.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Senast redigerad av Sputnik2012 den 2012-07-27 klockan 10:27.
|