Fyra spel har jag hittat.
Ogiltigt spel-ID: 1087247
Gwangju FC är något bättre borta med sina 0,8ppg i snitt än vad Gangwon är hemma med sina 0,5ppg. Dom senare har också fem raka förluster på hemmaplan. Nu har inte Gwangju FC direkt presterat borta men dom har i alla fall lyckats med en oavgjord match mot Daegu, ett lag som ligger på bättre plats än Gangwon i ligan.
Linan jag får fram då jag kollar Poisson och den geometriska fördelningen ger en gräns på tvåa till 2,11.
Ogiltigt spel-ID: 1087250
Båda lagen släpper in mycket mål, dom har i snitt = eller > 2 mål in per match.
Gwangju FC är inte heller jätte dåliga på att göra mål, dom har ett snitt > 1, däremot så har Gangwon ett snitt < 1.
Gränsen jag får fram då jag tittar på mina fördelningar är 1,44.
Ogiltigt spel-ID: 1087254
Daegu har en fördel på hemmaplan, dom har ett snitt på 1,8ppg hemma mot 1,4ppg generellt. Seongnam har ingen direkt fördel av att spela borta, dom verkar vara ungefär lika bra oavsett plan.
Dom senaste fem hemmamatcherna för Daegu har resulterat i två kryss två ettor och en tvåa. Samma för Seongnam men borta har slutat i tre ettor, ett kryss och en tvåa. Dom senaste fem matcherna har slutat på samma sätt för båda lagen, en vinst, en förlust och tre oavgjorda.
Gränsen jag får fram för etta är 2,03.
Ogiltigt spel-ID: 1087255
Busan är ett starkare lag än vad Pohang är, dom har också en fördel av att spela på hemmaplan. Deras snitt hemma är 1,9ppg mot Pohangs snitt borta på 1,5ppg.
Dom senaste fem matcherna för Busan har slutat med tre vinster och två förluster, senaste fem hemma har slutat med tre vinster, en oavgjord och en förlust.
Pohangs senaste fem matcher har slutat på samma sätt som för Busan, även dom fem senaste bortamatcherna har slutat på samma vis.
Gränsen jag får fram för etta är 2,26.