Har ett spel jag vill tipsa om. Ni kommer förmodligen inte få in mycket pengar alls, men det är ändå värt att lägga, för det är hur mycket värde som helst. Jag fick det till 70 i odds men Bwin har fortfarande kvar spelet till 40.
2012-07-31 17:30 | European Trophy | Vienna Capitals vs Outright Winners EUROPEAN TROPHY |
|
FT |
0.01 |
70.000 |
I och med att Vienna Capitals är värdar av Red bull salute, slutspelet i European Trophy, är de automatiskt vidare till kvartsfinalerna. Alltså kommer Vienna vara ett av sex lag i slutspelen. Det är 32 lag som försöker kvalificera sig till slutspelen, så ni förstår vilken enorm fördel Vienna har i och med direktkvalificeringen.
Visst, de har ingen stark trupp, men på tre matcher, på försäsongen, finns det absolut chans att de skräller och tar hem hela turneringen.
Jag kommer dock förmodligen att gröna ut spelet när slutspelen börjar. Kan inte föreställa mig att man håller Vienna till högre än kanske 15 i odds då.
Unibet exempelvis har 15 i odds på dem, de har koll på grejerna till skillnad från Bwin.
Håller bara tummarna att de inte voidar spelet. Ser dock ljust ut eftersom det ännu inte är voidat trots att de låst outright-spelen och justerat Vienna lite.
Unit-insatsen blir visst lite galen när jag kopierar in spelet här, men kika i mitt sheet så ser ni de rätta insatserna. 1.2 units i detta fall.