Igår kom jag hem från det mest fantastiska jag upplevt så här långt i mitt liv, världens party, otroliga scener, underbara människor och vilka uppträdanden. Tyvärr så blev det lite för mycket av det goda för mig den sista kvällen, man va väl övertaggad helt enkelt och man skulle ta vara på allt sista kvällen men jag lever iaf än så då va det väl bara roligt trots att det va lurigt ett tag där. Tomorrrowland va helt sjukt och man ville verkligen inte åka därifrån, men nu är det tillbaka till verkligheten igen och ladda för att försöka få tag på biljetter till nästa år. Som vanligt så har man blivit sjuk direkt efter festival och jag kommer knappt ur sängen så spelandet får vänta till jag börjar känns mig bättre.
http://www.youtube.com/watch?v=gARVO-uAz_M
Swedish House Mafia va klart bäst på festivalen enligt mig och det är bara beklagligt att de ska splittras. Men det är klart, de får några miljoner för en spelning som de ska dela på 3 och nästa år kommer de istället spela var för sig och få några miljoner som de inte behöver dela med någon. Så vem hade inte hellre gjort det? De kommer ändå festa tillsammans, enda skillnaden är att de bara blir rikare.
Steve Aoki avslutade det hela i stor stil, Fatboy Slim överraskade positivt och Guetta lyckas alltid. Missade Avicii dock, vi hade fullt upp med annat då men får se han nästa år istället