Hur ofta vinns en DDkomb av Tomas Jonsson och Jörgen Westholm? Ni vet ju redan detta så varför är det folk som e på mig om att jag e ute och cycklar när jag säger att streckspel på toppkuskar även vinnarspel på dem till bra odds är något som är lönsamt.
Trav är inte lönsamt över huvudtaget om man inte får tips från säkra källor eller betalar för dem. Men jag spelar på allt v4,v5,v65,v64,v86,v75, vinnare plats tvilling trio m.m.
Och jag går plus minus noll oftast och får en o annan v65 eller v4 nån v75 3st för att va exakt men bara småpotatis på 10.000kr men satt en v65 på 42.000(Jägersro) i februari med ett system för 128kr. Och då vann faktiskt hemmabanetoppkuskar som Johny Takter och en dansk kusk (danska hästar brukar alltid vinna på Jägersro) samt en instickare av P.Untersteiner samt Thomas Urhberg med skrällen i sista långloppet på 3140m (precis som han vann på sin hemmabana på Extra V75 med Victoria Fame) och i lärlingsloppet vann Timo Nyman med Pling Plong åt Joakim Lövgren. Hemmabanesegrar av proffskuskar.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
|