Tycker sommartravets final känns vidöppet... Tycker det är läge att ta fram stora rollern! Är tveksam på distansen för Ardi Boko och tycker det låter som staller ligger halvlågt(amaru boko bästa chansen). Sen Pitch Commands form är jag inte övertygad om heller. Letar skrällar på framvolten men hittar inget helt chanslös här...
För övrigt ser det inte allt för svårt ut tycker jag.
1) Nantucket har en vettig chans.
2) Stein Daylight omgångens bäst spik(bör lägga detta gänget bakom sig, desutom spetschans).
3) Guld lite lurigt men tror mycket på och gillar Amaru Boko som det är bra rapporter på, spets och slut? Tuff resa väntar friction men kan mycket väl lösa detta, rutger raket på speed! hoppar nog beanie mm som jag inte tyckte var något speciellt senast och får som bäst ryggledare här.
4) Edolles Malte bör nå ledningen enkelt och toppchans där tror jag Björn, är dock kallblod osv så kan komma storskräll här bakom om det inte skulle fungera.
5) Ingen riktigt feeling här ännu, får läsa mer.. alla?
6) Ser startlistan och tänker direkt Kalypso Face med framspår och spetsläge! Bör bli lite bortglömd efter senaste insatsen... Men 72% favorit nu?! Det trodde jag inte och till de % måste man nästan gardera känns det som... finns lite roliga skrällar bakom dock som tex 4 Makes People Talk som bör få en bra resa!
7) Som sagt, rollern fram!
Detta med någon typ av utgångar!
1) 3
2) 6
3) 3,5,6
4) 1
5) ALLA
6) ALLA
7) ALLA
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
|