Datum: 2012-08-06
Tid: 05:00
Sport: Fotboll
Land: Spanien
Liga: Fotboll
Match: Santos Laguna - Real Madrid
Period: ft
Spel: Real Madrid -2/-2.5
Insats: 10.00
Odds: 1.730
Bolag: Pinnacle
Motivering:
| 2012-08-06 05:00 | Fotboll | Santos Laguna vs Real Madrid |
-2/-2.5 |
FT |
10 |
1.730 |
Mitt första maxbet här. Real Madrid att vinna med tre mål. Spelet från pinnacle.
Mexikanska Santos spelade ligamatch så sent som i lördags (natt/tidigt morgon). Tror det kommer påverka dom lite negativt idag, kan vara lite trötta och kommer säkert bli så att man kör runt på en hel del spelare. Båda p.g.a. trötthet men också så att alla "får äran" att spela mot Real Madrid. Brukar vara så att när dessa lag väl möter sk. storlag så är dom måna om att ge alla spelare lite tid på banan, så man har någonting att berätta för barnbarnen.
Nej men, tillbaka till seriositeten. Detta här ovan tillsammans med ett vad jag tror vi kommer få se, ett taggat och fokuserat Real Madrid, bör ge spanjorerna en ganska enkel seger.
Mourinho har inte så många matcher på sig att få igång alla sina spelare och jag tror att han till denna match kommer matcha laget ganska så hårt. Visserligen kommer det roteras en hel del (men mindre än förra matchen mot Galaxy) men samtidigt så är det inga skitspelare som kommer in. Detta laget är otroligt hungrigt, där det finns en massa spelare som vill bevisa någonting.
Dessutom tror jag att Mourinho efter 2-5 mot Benfica vill få igång det trygga Real Madrid där försvaret och pressen utan boll funkar. Här är helt enkelt väldigt mycket som talar för att Real Madrid ska vinna och det enkelt. Bara en sådan sak att Ronaldo gick mållös förra matchen, gör en hel del till denna. Då han lär vara otroligt målsugen.
Kan också nämna att jag verkligen älskar att spela på Real Madrid. Och när jag väl spelar på dom så är vinstprocenten väldigt hög. Detta säger jag inte på något sätt för att skryta eller dylikt utan bara för att poängtera att jag kan detta lag väldigt bra.
PS ursäkta språket och motiveringen. Inte den bästa jag vet man har.. Edit:.. lite bråttom.