Ämne: Lazlo Lirar!
Visa ett inlägg
Gammal 2012-08-06, 14:39   #603
Lazlo
Administrator

Lazlos avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 25126

NFL 2017-2018
Stats: 51 - 50 - 0
ROI: 111.25%
Vinstprocent: 50.50%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av muskali Visa inlägg
Några tankar angående Angels inatt? Weaver som pitchar och han har ju varit omänsklig
En lite ny vaken analys är att Angels ska spelas inatt. Lite snack om att Aybar ska aktiveras från DL15 inför nattens match också och det skulle ge lite extra skjuts till laget. Den enda i Oakland som med okej antal AB's som träffat Weaver tidigare är Weeks och han kan ju inte träffa någon alls just nu så det ska inte vara någon fara. Weaver galen form som du säger då han vunnit alla 7 starter sen DL han har dock inte varit oträffbar på slutet. Exakt repris på matchen från 23:e Maj då Angels helt rättvist vann med 3-1 efter 11. Angels har nu sett Parker tidigare och bör lyckas bättre nu, Oakland vill aldrig se Weaver då han är ett ace.

Citat:
Ursprungligen postat av eddieh Visa inlägg
Fan Lazlo, nästa år ska jag också uppleva Putte I Parken, verkar ju va grymt!!!
Haha absolut, klart du ska med och uppleva lite härligheter! Dock så räcker nog inte Putte I Parken till för att motsvara mina förväntningar, har faktiskt upplevt den festivalen back in the days när det hette Stranddagarna och låg i Karlskoga. Om jag inte är helt fel ute så har de väl dragit till Karlstad nu? Det va väl då själva fan, när en annan flyttade från staden så kommer höjdpunkterna dit. Blir du med till tomorrowland så kan jag allt sträcka mig och dynga ner mig en helg i goa Värmland med dig på putte i parken!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
muskali (+5)

Senast redigerad av Lazlo den 2012-08-06 klockan 14:42.
Lazlo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat