Citat:
Ursprungligen postat av Butragueno
| 2012-08-07 20:00 | Fotboll | Olympiakos vs Malaga |
1 |
FT |
8 |
2.300 |
Träningsmatch. Malaga är i kris, på alla möjliga sätt. Den historien behöver jag inte gå igenom här men där råder allt annat än trygghet i truppen eller hos tränare. Olympiakos på hemmaplan, har spelat en hel del träningsmatcher hittills och sett helt ok ut. Till skillnad från just Malaga som haft det svårt i sina matcher. Inte heller spelat lika många som grekerna hittills.
Tror att Malagas kris tillsammans med Olympiakos hemmaplan och "bättre form" gör att grekerna vinner detta.
Oddset har dock fallit en hel del sen igår när jag tog detta. Men kan man få runt 1.90 och över så r det klart värt det tycker jag.
Jag vill också tillägga att jag för närvarande befinner mig i en "downperiod". Formen är sisådär helt enkelt och om någon ryggar så gör det med måtta.
|
Tycker att du överdriver lite om krisen i Malagas lag, det är i den administrativa avdelningen det är kris, inte i laget. Jag skulle säga att harmonin är finare än på länge där, speciellt efter Jérémy Toulalan sagt att han nobbat anbud från andra klubbar för att stanna i Malaga. Och Manuel Pellegrini gått ut med att även han stannar i laget. Laget gjorde 90 fina minuter mot Juventus och borde fått med sig mint 1-2 trots att man började med Seba och Joaquín på topp och Willy i målet. Och det märktes i intervjuerna efter att det var positiva toner från spelarna. Olympiakos 3-2 mot Willem II skrämmer ju inte heller. Nej jag tycker verkligen inte Olympiakos till 1.9 är värt det. Testar Malaga +0.5 till 1.95 istället