Visa ett inlägg
Gammal 2012-08-08, 00:02   #1
dellan

Reg.datum: maj 2010
Sharp$: 895

SD-PICKS
Stats: 105 - 68 - 3
ROI: 117.21%
Vinstprocent: 60.69%

Standard

Dellan - Inside Division 1 Hockey

Tjenare, är en hockeyspelare på 21 barre som tänkte dela med mig av lite spel från hockeyns Division 1. Det är drygt en månad kvar tills serierna börjar och det är väl lika bra att förbereda sig i tid!

Hade redan förra säsongen en speldagbok med en del goda resultat, tyvärr blev den lite inaktiv då jag spelade hockey (då i Division 1 D), jobbade och bettade en hel del så det fanns inte mycket tid över för att reka. Denna säsong kommer jag ha betydligt mer tid att leverera spel då jag flyttat för spel ute i landet och ska försöka livnära mig genom bettingen och hockey.

Den kommande säsongen kommer jag ha insyn i andra serier och inte bara den som jag spelar i, förra året var det mestadels spel i serie D men nu har jag polare som lirar i samtliga serier förutom serie A (kontakter i B, C, D, E, F). Kommer även spela träningsmatcher mot lag från C och D så det kommer finnas bra med underlag för att dra in en hel del pengar på Division 1 hockey.

Bolagen brukar även komma med långtidsspel när det börjar dra ihop sig så även där kommer jag ge lite tips till er som är intresserade!

De olika serierna startar följande datum:

A: ?
B: 14/9
C: 16/9
D: 12/9
E: 16/9
F: 16/9

Samtliga spel kommer att bokföras i detta spreadsheet: https://www.sharps.se/spreadsheet/dellan-div1-hockey

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
muskali (+5), MrPike (+5), slapshot (+20), yertle (+5), Jensw (+5), smak (+5), eddieh (+5), Swzzi (+5), Maxie (+10), j.houston (+1), knasboll (+10), Plux (+5)
dellan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat