Visa ett inlägg
Gammal 2012-08-09, 14:37   #37
Butragueno

Reg.datum: aug 2012
Sharp$: 173

Butraguenos fotbollsspel
Stats: 18 - 15 - 0
ROI: 112.36%
Vinstprocent: 54.55%

Standard

2012-08-09 Mura - Arsenal Kiev (Fotboll)

Datum: 2012-08-09
Tid: 20:00
Sport: Fotboll
Land: Lux
Liga: Fotboll
Match: Mura - Arsenal Kiev
Period: ft

Spel: Över 3.5
Insats: 8.00
Odds: 2.900
Bolag:

Motivering:
Ja då kör vi på, går som sagt lite halvknackigt men förhoppningsvis vänder det snart. Finns mycket intressanta spel i kvalet till Europa League idag. Kommer posta FEM spel. Reken här under avser matchen mellan Mura och Arsenal Kiev. Resten av spelen finns längst ner.

2012-08-09 20:00FotbollMura vs Arsenal Kiev -1 FT 9 1.900

2012-08-09 20:00FotbollMura vs Arsenal Kiev ÖVER Ö 3.5 FT 8 2.900

Arsenal Kiev vann första matchen med 3-0. Men tilldömdes 0-3 efter det att man använt en spelare som skulle ha varit avstängd. Hemmalaget från Slovenien har stora ekonomiska problem något som till stor del har gjort att dom ligger i botten för närvarande i den slovenska ligan. Då man bland annat tappat en hel del spelare.

Matchen spelas inte på Muras hemmaplan utan i Maribor, vilket såklart är till en liten nackdel för Mura.

Arsenal Kiev har på pappret en betydligt starkare trupp, vilket man också visade i första mötet. Dessutom tar dom EL-spelet på stor allvar och klubbens president har lovat en rejäl bonus ifall man lyckas ta sig vidare. Allt enligt ukrainsk media.

Jag kan se Arsenal vinna med två mål alla dagar i veckan, däremot vet man aldrig i fotboll och det är inte helt omöjligt att Mura hittar målet på något sätt, kanske på en kontring. Därför gillar jag även överspelet, då vi kommer få se en galen offensiv från bortalaget direkt från start.

2012-08-09 18:00FotbollOmonia Nicosia vs Röda Stjärnan 1 FT 8 1.850

2012-08-09 18:00FotbollDynamo Moskva vs Dundee United -1 FT 8 1.950

2012-08-09 22:00FotbollValencia vs Tottenham 1 FT 6 2.230

Omonia Nicosia
Serbisk fotboll håller för närvarande en väldigt låg klass, lägre än vad de gjort på länge enligt mig. Småkaos i Röda Stjärnan med konflikter inom spelartruppen, främst mellan tränare och spelare. Lägg därtill att man upplever en ekonomisk kris, vilket såklart försvårar allt. Röda Stjärnan har ett par viktiga spelare som missar matchen. Deras giftiga anfallare Kadu det klart största avbräcket. Första matchen slutade 0-0. Cyprioterna har en mycket stabil defensiv och kan man få in ett mål så har jag svårt att se hur man inte ska vinna. Hemmaplansfördelen är såklart också en viktig del av detta spel.

Dynamo Moskva
2-2 i första mötet. Ny tränare till denna match i Dynamo, det efter en dålig start i ligan med tre raka förluster. Ny tränare brukar betyda ett lyft och jag tror det blir perfekt till ikväll. Dynamos trupp är flera snäpp vassare
med spelare Dzsudzsák, Denis Kolodin, Semshov, Kevin Kurányi och Misimović. Skottarna får göra den svåra resan till Ryssland, vilket kan vara en lite tuffare bortaresa än normalt. Ny tränare, spelare som tänder till, spelare i ett lag som håller en betydligt högre klass än motståndarna.

Valencia
Ett mindre bet. Mycket magkänsla. Oddset som lockar, från pinnen också. Samt hemmaplan.Värt en liten slant.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
hultmaniac (+5)
Butragueno är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat