Visa ett inlägg
Gammal 2012-08-10, 08:30   #2194
Memnon

Reg.datum: aug 2012
Sharp$: 187

Memnonsdeg
Stats: 12 - 2 - 0
ROI: 142.00%
Vinstprocent: 85.71%

Standard

Vad ska man säga?

Var ute o kollade lite på rekar sidor när jag hittade er grabbar. Hittade mig själv här i ett inlägg. Fantastiskt! Var dock inte så smickrande som man kan tro Fidde la ut detta:

JVK är passe´ en ny stjärna har tagit vid

Memnon's blogg
Linköping-Tyresö FF
Dagens rek kan bara inte gå fel. Tyresö FF är bara SÅ JÄVLA MYCKET BÄTTRE och ska ta hem detta säkert och komfortabelt. Marta hängde i premiären och snittar över 1 mål/match i damallsvenskan. Idag blir det inte annorlunda. Linköping fick en pinne med sig mot satsande Kristianstad i förra omgången där det blev 1-1. Tyresö vann med 7-0 hemma i premiären.

De kommer att gasa på idag också!

Tyresö rak 2:a @ 1,53

Tyresö -1 @ 2,20

Dessa odds hittas på SVS.

Jag lirar båda där första spelet säkrar upp handikappet då Tyresö inte kryssar idag. Frågan är HUR mycket de vinner med?? Säg 4,5-0 så blir vi alla nöjda

Om ni vill följa mig på twitter https://twitter.com/#!/_Memnon

Ger mig även på att lägga ut en trippel.

Brynäs, Tyresö -1 och Reading @ 10,03. Även denna spelad på SvS

Lycka till!

/Memnon

Ovanstående rek satt ej och givetvis kommer den upp här då. Har ni lagt ut alla vinster jag inbringat? Har ni följt mig på twitter? Nej, troligtvis inte. Rättvisst eller inte vad vet jag? Hur många trodde Hoffenheim skulle leda ligan när de gick upp? Ni kanske gjorde det? Vad vet jag?

Kommer att följa dig och dina rekar nu Fidde och jämföra med mig själv. Kommer dock INTE att lägga ut när du inte sätter ett spel. Eftersom ALLA torskar! Asgrym sida ni har! All kredd! Är inte bitter..

Tänkte börja hänga här då jag finner RoK (där jag inte loggat in på evigheter. Tror jag e bannad ett år för jag sa lite saker om R.Baggio etc) vara lite emot vad jag tycker och tänker. Så hoppas det e ok för Sveriges bästa rekare att jag hänger här istället??..=)

Mvh

Memnon

PS. Om ni vill följa mig på twitter https://twitter.com/#!/_Memnon. Kommer säkert fler roliga rekar ni kan skratta åt...DS

Senast redigerad av Memnon den 2012-08-10 klockan 10:51.
Memnon är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat