Har hållt upp ett par veckor och försökt vila mig i form. Får se om det hjälpt mot katastrofalt dåligt tippande en längre tid.Örebro brukar ha många spetsvinnare.
Första tror jag liksom stekel att calamara är värst emot Merger,kommer även strecka nr 10 som kan vara mycket vass med smygare. Tar nog rygg på Merger.
Andra tror jag att Ninepoints Charlie bara vinner.Fastnade i trött rygg sist men kom tillbaka bra.Första med Goop.Kanske chansspik trots läget.Inix,mellby mfl intressanta där bakom.Svårt lopp.
3e kommer Caddie blåsa till spets och leda väldigt länge. Kommer strecka några emot iaf. Chimall känns snestreckad i nuläget och intressant.
4e känns som en framspårsegrare om inte Jensen får drömlopp med Keeping Julia.
5e . Örbäckens Cruella är bra inmatchad och riktigt snabb ut och förlorar inte gärna från spets. Tycker att det är en bra chansspik i ett mycket öppet lopp.
6e ser kul ut. Zaptos,Sune,Montgomery mfl från framspår. Blir åka av. Frågan om Parkin bränner allt veckan innan final från uselt läge. Bagley tror jag nästan mer på från bakspår.
7e. Obama gel var hur fin som helst från spets under elitloppshelgen. Gjort ett par usla lopp efter men visade lite uppåtform senast. Tror på spets och slut. Chansspik igen.
I nuläget lutar det åt 3 chansspikar.
v75 2 nr 12
v75 5 nr 1
v75 7 nr 3
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
|