Visa ett inlägg
Gammal 2012-08-10, 22:23   #32
Stekel

Stekels avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 26752
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Cicikor Visa inlägg
Merger blue chip vinner första!

tar calamara donna spets så kommer den inte orka till slut och tar flemming över så kommer inte den heller orka. värst emot där framme är 2 men nej detta kommer 11 ta hem från dödens då den kommer ganska omgående. och sedan är de andra bara för svaga över upploppet.
Jag tror du gör det lite enkelt för dig, så överlägsen är den inte. Om det blir lustempo mitt i loppet så hon kan runda billigt köper jag det där (eller att hon tom rundar till spets och vinner) men det ska lite till. Om det vore en överjordisk Melander-häst skulle jag tro mer på vinst men har ingen feeling nu. Vi får se om det blir jag eller favorittipparna som får bära tomteluvan imorrn Nej, badmössa var det ju...

Edit: I guld fattar jag inte streckningen alls, Spring Erom och Yield Boko andra och tredjehandare från de där lägena!? Clear Sign klockren före dem. Year in review också trots att stallet ligger lägre än U-571.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Senast redigerad av Stekel den 2012-08-10 klockan 22:31.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat