Tar dessa nu, kan ev sjunka lite till under dagen (första iaf).
| 2012-08-11 21:00 | Fotboll | Paris Saint Germain vs Lorient |
-1.5 |
FT |
8 |
2.050 |
| 2012-08-11 21:00 | Fotboll | PSG vs Lorient ZLATAN ATT GöRA MåL |
JA |
FT |
7 |
1.950 |
PSG saknar T.Silva, Pastore och Motta. Nu tar jag bara med dom som man verkligen "saknar" till denna match. Avbräck helt klart men samtidigt har man spelare som kan täcka upp relativt bra. Som alla vet så har PSG ett väldigt starkt lag, på pappret iaf, ett lag som bara ska vinna Ligue 1.
Visst det tar tid att spela ihop laget och vissa spelare är inte 100% fysiskt än i PSG, Zlatan tex, men denna premiärmatch ska dom ändå bara vinna och det komfortabelt.
Lorient klarade sig precis kvar förra säsongen. Man hade enorma problem i offensiven, man gjorde, om jag minns rätt, tredje minst mål i ligan av samtliga lag. Finns inget som tyder på att det kommer gå bättre denna säsong, ingen ny stjärnanfallare har heller hämtats in.
Lorient slog faktiskt PSG på Parc des Princes förra säsongen. Och det tror jag faktiskt kan vara positivt för PSG till denna match. Dels har man revanschen att utkräva och dels vet man att man inte kan underskatta Lorient om man vill hämta hem alla poäng.
Detta tillsammans med suget att visa samtliga att PSG är att räkna med , redan från start, tror jag kan leda till en tvåmålsseger.
@Zlatan spelet
Mycket magkänsla. Har ingen statistik på hur han brukar prestera i öppningsmatcher. Känslan är dock stark på att han vill skriva in sig i målprotokollet, för att på så sätt göra bästa möjliga första intryck. Dessutom är han straffskytt och frisparksskytt, vilket alltid är ett litet plus. Oddset från expekt.