Citat:
Ursprungligen postat av BlackCobra
Det har han råd med om han har spik i sista eller första avdelningen för då vinner ju den med samma nummer det andra loppet så en spik blir två automatiskt 
|
Ja du kan ju satsa 4000kr på ett spel varför skulle inte jag kunna gardera ett lopp med toppkuskarna om jag garderar?
Man tar ju inte med kontio om han kör åsna om du förstår vad jag menar?
Lite vet man ju om hästar o trav för att avgöra om dem har nån chans över huvudtaget med hästen.
Många verkar ha kraftiga problem att första att på V75 SKA dem bättre tränarna/kuskarna vinna åt sina hästägare så att dem kan mata hästar betala träning och andra kostnader osv.. så att sporten fortlever.
Resten av kuskpatrasket får ta brödsmulorna
Tommy Hannè gör inte travsport det gör däremot Åke "Svanen" Svanstedt.
Allt är ett maktspel (pyramid) när det handlar om PENGAR.
Så är det... så har det alltid varit... så kommer det alltid att va!
Man ska inte va naiv och tro att allt e så öppet och ärligt och fint, och att det ända travsporten bryr sig om är att hjälpa dig att vinna pengar med alla dessa experter och kommmentatorer Travtjänst Spelservice osv. Köp tips och bli blåst speciellt när det är Malmrot som håller i bitarna. Vilken travkunnig säger att BÄSTA spiken är i ett lopp med voltstart från spår 4 av en fyraårigt sto?? tillåt mig småle

Vem säger att Inhibited är den BÄSTA spiken när lille Marcus M Melander kör mot dem stora grabbarna på V75??
Det första jag såg när jag kollade startlistorna var att Lollo Tillyskulle bli min spik. Var ute mot tuffa hingstar o valackar förre lördagen men gallopera, så krafter sparat med bästa springspår och Per Lernartsson och inte trötta R. Bergh...Spikat & Klart.
I guld skräller det sällan men Travtjänsten vill att man ska ha 8 hästar???? För mig e det mer än pinsamt. Max 3st annars ska du börja spela bingolotto.
Osv osv finns hur mycket öppenbara vilseledningar som helst.. men men.
Ni är era egna travexperter efter vad ni ser och förstår och upplever själva! Glöm inte det... Mvh