Visa ett inlägg
Gammal 2012-08-12, 07:34   #107
KP
Sharpest

KPs avatar

Reg.datum: dec 2009
Sharp$: 45592
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa Visa inlägg
Toppkuskar är dem kuskar som kan vinna från spår 11 med en skräll och inte en kusk som är en enligt travtjänsten är en A-häst/B-kusk med Chimall TT/Predrik Persson.

Men det är lungt du har dina vinnare och jag mina.
Satte en 200kr på Örjan i sista för att nr 11 vann i första och att Örjan hade inte vunnit nåt, så då spelade jag kusk och dubbelslag på (nr) i första och i sista avd och vann 5000kr.

Skulle aldrig sätta 200kr eller nåt på Tommy Hannè på V75!

Mvh

Försök inte byt samtalsämne och besvara istället frågeställningen. Du kom med en luddig och knappast hållbar definition om att toppkuskar är "dem kuskar som kan vinna från spår 11 med en skräll och inte en kusk som är en enligt travtjänsten är en A-häst/B-kusk med Chimall TT/Predrik Persson"

Vilka är toppkuskarna? Namn tack på samtliga för det kan väl inte vara många?

Hur gör du med lärlingsloppen som dyker upp varannan vecka på V75?

Spelar du vinnare på Örjan på V75 är du en förlorare i längden. Men nu är säkert ditt vattentäta system med dubbelslag första/sista avdelningen vinnande

Innan Stefan Persson tog över Lähdekorpis stall så hade han en riktigt hög vinst% när han startade själv på V75. Det var inte många hästar men när han väl tog ut dom så var de i bra skick. En annan som hade ännu bättre var Troels Andersen. Han startar sällan på V75 numera men du vet att han har en kanon när han gör det. Han vann ca 1/3 utav sina V75 starter.

Ingen av dessa kvalificerar sig till toppkuskar enligt dig.
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat