Blir dessa tre ikväll.
Ogiltigt spel-ID: 1108562
Fransmannen gästkör ikväll på Panthers reserv, lär inte bli många poäng om ens några. Första framträdandet i högsta ligan i England och det kan vara svårt nog som junior. Kör till vardags i Premier League för sitt Berwick och gör det bra, men EL är en annan sak. Lampart däremot har rutinen och är lite äldre, har kört en hel del i EL och vet vad det handlar om. Tror han kan göra en bra match ikväll för Swindon på reserven, dessutom goda chanser att Panthers ersätter Bellego med Kościuch, reserv ikväll även han, i något av heaten. Goda chanser för polske Lampart och detta pick känns bra.
Ogiltigt spel-ID: 1108564
Sjukt jämn matchup IMO, tror reserverna kan spela en avgörande roll i kvällens match. I Hemmalaget är det R/R för Buczkowski och det tycker jag faktiskt är ett avbräck, framförallt på hemmabanan där han brukar vara ruskigt vass. Swindon har seglat upp och förbi Poole tills vidare i ligatoppen och vet att det krävs poäng i de flesta matcher som är kvar. Last heat-decider ikväll?
Ogiltigt spel-ID: 1108568
Ytterligare en jämn matchup i min bok. Gästande Lakeside ska absolut kunna få med sig något hem, sen om det är en seger SU eller bara en tröstpinne i form av torsk med max sex poäng får vi se. Men min tankegång går så att denna match kommer svänga fram och tillbaka hela tiden och Lakeside+spread är klar inför sista heatet åtminstone.