Visa ett inlägg
Gammal 2012-08-14, 11:24   #20
DamageINC

DamageINCs avatar

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 4014
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Memnon Visa inlägg
Meningslöst? Varför vill du veta mina tankar kring matchen? Om ngn nu har spelat på den så har man väl egna tankar! Eller? Trodde forum var till för att snacka om matcher? Jag la inte ut ngn rek.

Följer ni min tvitter så ser ni att mitt spel satt på matchen iaf god afton
Citat:
Ursprungligen postat av Memnon Visa inlägg
Åter igen, vet inte hur många gånger jag ska säga det. Jag ville bara bolla och snacka med någon som var intresserad av denna match. Ingen var det och det är helt ok. Det är inte så ni jobbar här på sidan och det är förståt. Detta kommer inte att upprepas.

Ber om ursäkt för eventuella irritationer som denna tråd kan ha skapat.

Om och när jag har en rek så lägger jag ut den enligt alla krav och regler som gäller här. (Undrar om det blir stående ovationer då?)

Finns andra forum att bolla med likasinnade.

//Memnon
Det krävs ju två för att bolla. Du hade uppenbarligen tankar om denna match själv, så varför lades inte dessa fram för att få igång diskussionen? Irritationen uppstår ju för att det framstår som om du hade koll på matchen men var ute efter gratisinfo/input utan att behöva avslöja vad du själv satt på för åsikter.

Du fick vänliga tips om hur du skulle gått tillväga för att få lite diskussion, men valde att eskalera denna tråd helt på eget bevåg. Det är inte en sharpsregel att det skulle varit enklare att få igång en diskussion om du hade börjat med lite bakgrund och speltankar själv, utan snarare handlar det om mänsklig psykologi.
Jinx (+1)
DamageINC är inte uppkopplad   Ge poäng