Citat:
Ursprungligen postat av DamageINC
Det krävs ju två för att bolla. Du hade uppenbarligen tankar om denna match själv, så varför lades inte dessa fram för att få igång diskussionen? Irritationen uppstår ju för att det framstår som om du hade koll på matchen men var ute efter gratisinfo/input utan att behöva avslöja vad du själv satt på för åsikter.
Du fick vänliga tips om hur du skulle gått tillväga för att få lite diskussion, men valde att eskalera denna tråd helt på eget bevåg. Det är inte en sharpsregel att det skulle varit enklare att få igång en diskussion om du hade börjat med lite bakgrund och speltankar själv, utan snarare handlar det om mänsklig psykologi.
|
Om du kan något om psykologi så är en öppen fråga det bästa sättet att få igång en diskussion. Precis vad jag gjorde i min första post. Men skit samma. Vi släpper detta nu och går vidare helt enkelt.
Jag har gjort fel och förstår det. Lås och flytta tråden då jag har lärt mig min läxa. Tack admin.
//Memnon
Aut Vincere Aut Mori!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
|