Visa ett inlägg
Gammal 2012-08-15, 12:40   #2
Overplayer

Overplayers avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 3435

OVERPLAYERPICKS
Stats: 459 - 537 - 50
ROI: 101.38%
Vinstprocent: 46.08%

Standard

Startar upp direkt med lite spel

Ogiltigt spel-ID: 1110790

Chardy tillhör inte någon av mina favoritspelare. Han är ojämn och håller inte någon speciellt hög nivå. Han tog sig vidare i turneringen genom att slå ut Roddick i två raka set igår. Dock visade det sig att Roddick har stora problem med ryggen och spelade igår med stora smärtor. Jag såg Chardy spela mot Young häromveckan och det kan ha varit den sämsta tennismatch jag sett. Chardy hade problem med Young som kan vara en av de sämre spelarna att någonsin varit rankad topp 100. Istomin har fått lite av ett genombrott och har spelat hyggligt denna säsong. Jag tycker att han i grunden är en bättre spelare än Chardy och bör ha bra chans här

Ogiltigt spel-ID: 1110785

Ett spel jag la redan igår och som jag överfört från mitt förra spread hit. Oddset har iofs sjunikt något men är fortfarande helt ok. Sverige har problem med en hel del återbud och Zlatan är tveksam till spel. Jag har svårt att se att han, om han nu startar, kommer spela hela matchen. Spelare som Berg, Chippen och Toivonen är det inte många landslag som blir rädda för. Brasilien har en bra trupp som i huvuddel består av OS truppen. I grunden klasskillnad här och vill bara Brasilien vinna så bör de göra det. Håller dock ner insatserna en smula då träningslandskamp alltid är träningslandskamp.

Senast redigerad av Overplayer den 2012-08-15 klockan 21:53.
Overplayer är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat