Visa ett inlägg
Gammal 2012-08-16, 15:57   #2211
Pacman

Pacmans avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 6882

Pacmanscorner Twitterpicks
Stats: 1093 - 1168 - 229
ROI: 99.65%
Vinstprocent: 48.34%

Standard

Om vi nu ska snacka skillnader mellan Sharps och RoK.

Nilsson126
- 2012-08-16 09:43:07
"Hej på er! Jag är i skriande behov av hjälp. Har precis börjat försöka spela seriöst och är då i behov av tillförlitlig statistik. Det jag behöver är statistik på engelsk fotboll. Snitthörnor, snaittbollinnehav osv. Och framförallt skulle jag vilja hitta någon statistik över hur effektiv man är på fasta situationer. Den statistiken skulle jag även behöva hitta på svensk fotboll. Det enda jag hittar är statistik över hur många hörnor och frisparkar som går direkt i mål, det jag vill ha är hur effektiv man är i samband med en fast situation. Tack på förhand!!!"

Kom inte ett endaste svar på denna, hade detta postas här så hade det kommit både ett och två vettiga svar inom kort. Nu har väl "majoriteten" på planket inte koll på sådana saker utan lirar mest schysta spel utropade av random person på planket
I was there last night and I think I finally understand why Fergie chose Moyes: They're the same. Both dour Scots, both Glaswegians, both Rangers fans, both like to tinker, to change a winning team, to play players out of position, play their favourites, give too many chances to under-performing players, make bizarre substitutions and play bizarre line-ups, in short Moyes is a younger version of Fergie.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Boone (+30)
Pacman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat