Visa ett inlägg
Gammal 2012-08-16, 20:53   #18
Overplayer

Overplayers avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 3435

OVERPLAYERPICKS
Stats: 459 - 537 - 50
ROI: 101.38%
Vinstprocent: 46.08%

Standard

Ogiltigt spel-ID: 1112826

Har sökt efter lite vettiga säsongsspel och trodde jag gått bet när jag hittade detta spel. Kan tyckas som lågt för att sitta med en hel säsong men jag tycker spelet har goda förutsättningar.

Valencia slutade på en tredje plats i fjol efter giganterna. Tycker mycket talar för att de ska kunna upprepa detta denna säsong då konkurrensen inte är så stor. Gago och Canales har hämtats från Real Madrid. Man har tappat bla Adruiz till Atletico Bilbao. Allt som allt tycker jag man har minst ett lika bra lag denna säsong som ifjol, om inte bättre.

Konkurrenterna då? Ja Atletico Madrids trupp ser ut att vara likvärdig med fjolårets och de bör vara en konkurrent men är historiskt väldigt ojämna och brukar alltid ha tippar under säsongerna.

Sevilla bör kunna vara den andra stora konkurrenten om 3,e platsen. Man gjorde ingen bra säsong ifjol pga en usel start i ligan men spelade sedan allt bättre. Med en bättre start kan de hota men även de har likt Atletico en förmåga att vara lite ojämna under en hel säsong.

I övrigt har jag svårt att se så många som ska kunna hota Valencia. Det positiva här är att det är ett spel på att Valencia ska komma topp 4 vilket innebär en liten försäkran om något annat lag skulle överraska positivt.

Edit: Jag la in spelet nyss och inser att jag inte lagt datum för spelstopp utan datumet för när ligan slutar. Spelet är låst så går inte att ändra. Dock bra då jag inte kommer glömma spelet vilket kunnat ske annars

Senast redigerad av Overplayer den 2012-08-16 klockan 21:00.
Overplayer är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat